Priceless 3


Jag vet inte vad jag ska skriva. Det här är helt underbart. Än idag får man rysningar i hela kroppen när jag hör och ser detta inslag. För mig är detta PRICELESS... Hälften av er håller nog med mig, hälften av er gillar ju som allmänt känt inte fotboll utan ni finner er glädje i design, datorer, alkohol och andra trevliga saker som förgyller livet. Men det spelar egentligen ingen roll vad man gillar här i livet. Bara man har kul! haha...Vilket jävla inlägg! Det är ju knappt att jag vill signera inlägget.. Men va fan jag måste ju följa Sokrates den allsmäktiges regler här i bloggen=) haha..
//Christoffer "Gluggen, eller var det glöggen" Nerén

Påhopp:
Postat av: ponyboy

som tysk blir jag väldigt stolt när jag ser den här videon.

2008-12-04 @ 11:30:03
Postat av: Crille

IMPACTO TOTAL!

2008-12-04 @ 14:06:20
Postat av: SuperS.

Tråkigt att han är i målbrottet..

2008-12-04 @ 19:36:16

Skriv vadfan du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0