MODE-BLOGGEN?


Nej, jag ska inte göra ett inlägg om mode...
Men jag tycks ha förlagt min H&M-tröja "Comme des Garcons", den är borttappad sedan ca 2-4 veckor tillbaka.
Jag kan inte riktigt minnas vilka jag varit hemma hos den senaste tiden, men dyker tröjan upp i din tvättkorg eller liknande så hojta till!
Ni känner säkert igen den, jag använder den hela jälva tiden.

(tänk vad fantastiskt användbart det här oändliga internet kan vara)

Påhopp:
Postat av: Anonym

Tråkigt att du som la upp denna inte signerade så vi vet vem du är?

2009-04-29 @ 23:06:39
Postat av: FET

Ni får väl gissa helt enkelt, jag har alltså burit den en hel del. Synd att du inte heller ville signera.

2009-04-30 @ 10:52:04
Postat av: Anonym

Men jag tycker det var bra gjort att ta kort på den innan den försvann.. Jag ringer upp Halebop abonnemanget när jag hittar tröjan!

2009-05-03 @ 12:18:16

Skriv vadfan du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0